Putere
58 CP
NC 750 X
O singură motocicletă.
Potrivită pentru orice.
O singură motocicletă.
Potrivită pentru orice.
Noul NC750X este pregătit pentru orice aventură. Fie că mergi în oraș sau la drum lung, cutia automată cu dublu ambreiaj DCT iți va oferi tot confortul de care ai nevoie.
Putere
58 CP
Înălțime șa
800 mm
Consum mixt
3.5 L/100km
Volum rezervor
14.1 l
Categorii permis
A | A2 (cu limitare)
Galerie Media
2+2 ANI SAU 200.000 KM
Toate modelele Honda noi (exceptând gama off road și scuterele de până la 125 cc), beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Asistență Rutieră Honda - 2 ani, 24/7.
Noul model NC750X este aventurierul seriei NC750; este, de asemenea, un model pe care te poți baza, zi de zi – indiferent dacă faceți naveta sau dacă mergeți de plăcere. Motorul cu o capacitate cilindrică de 745 cc, cu un arbore cotit la 270 grade, reprezintă puterea interioară a motocicletei. Dezvoltă un cuplu liniar extraordinar și – datorită evacuării – emite un sunet plăcut ce seamană cu bătăile inimii.
Aventurosul model NC750X reprezintă apogeul multor idei inovatoare. Testat și finisat pentru a adăuga mai mult la ceea ce își dorește un motociclist. De la luminile cu LED pana la consumul de doar 3,5l/100km, ABS si spatiu de depozitare încorporat pentru o casca full face. Testați o motocicletă și veți înțelege de ce NC750X este una dintre cele mai populare motociclete din Europa. Honda NC750X poate fi comandat atât cu transmisie manuală, cât și automată.
Carenajul față fluid împreună cu parbrizul restilizat oferă protecție îmbunatățită la vânt. Farul LED a fost redesenat încorporând luminile de zi pentru a se potrivi cu stopul spate si semnalizatoarele.
Șaua a fost coborâtă cu 30 mm, până la 800 mm, pentru a oferi o poziție confortabilă, dreaptă și o vizibilitate mai bună. Spațiul de depozitare a fost mărit până la 23 l pentru a putea depozita o cască full-face adventure.
Motorul SOHC cu doi cilindri paraleli a fost revizuit, venind acum cu 3 CP în plus, o gamă de turație mărită cu 600 rpm, până la 7.000rpm și Euro 5. În plus, Honda Selectable Torque Control (HSTC) livrează 4 moduri de condus pentru o mai bună aderență a roții spate.
Sistemul Throttle by wire oferă 3 moduri de condus pre-setate - STANDARD, SPORT, RAIN - prin ajustarea puterii motorului, a frânei de motor (cu ajutorul HSTC) pentru a se adapta conditiilor de drum. Adițional modul USER iți permite setarea puterii și a frânei de motor, precum și a nivelului de intervenție HSTC, pentru a se adapta perfect nevoilor tale.
Transmisia manuală vine cu slipper clutch pentru a gestiona schimbările rapide ale treptei de viteză și frânările puternice. Atât pe transmisia manuală cât și pe cea DCT, treapta 1 și 3 au fost scurtate pentru o accelerație mai bună în oras, iar treapta 4 și 6 au fost lungite, pentru mai mult confort la viteze de croazieră (la 60km/h motorul are 2.500rpm).
Furca SHOWA Dual Bending Valve (SDBV) de 41 mm absoarbe perfect denivelările mici sau mari datorită ratei de compresie și rebound optimizate. Sistemul de frânare folosește un disc față de 320 mm cu etrier cu 2 pistoane și un disc spate de 240mm cu etrier mono-piston și sistem ABS cu doua canale.
Carenajul față fluid împreună cu parbrizul restilizat oferă protecție îmbunatățită la vânt. Farul LED a fost redesenat încorporând luminile de zi pentru a se potrivi cu stopul spate si semnalizatoarele.
Șaua a fost coborâtă cu 30 mm, până la 800 mm, pentru a oferi o poziție confortabilă, dreaptă și o vizibilitate mai bună. Spațiul de depozitare a fost mărit până la 23 l pentru a putea depozita o cască full-face adventure.
Motorul SOHC cu doi cilindri paraleli a fost revizuit, venind acum cu 3 CP în plus, o gamă de turație mărită cu 600 rpm, până la 7.000rpm și Euro 5. În plus, Honda Selectable Torque Control (HSTC) livrează 4 moduri de condus pentru o mai bună aderență a roții spate.
Sistemul Throttle by wire oferă 3 moduri de condus pre-setate - STANDARD, SPORT, RAIN - prin ajustarea puterii motorului, a frânei de motor (cu ajutorul HSTC) pentru a se adapta conditiilor de drum. Adițional modul USER iți permite setarea puterii și a frânei de motor, precum și a nivelului de intervenție HSTC, pentru a se adapta perfect nevoilor tale.
Transmisia manuală vine cu slipper clutch pentru a gestiona schimbările rapide ale treptei de viteză și frânările puternice. Atât pe transmisia manuală cât și pe cea DCT, treapta 1 și 3 au fost scurtate pentru o accelerație mai bună în oras, iar treapta 4 și 6 au fost lungite, pentru mai mult confort la viteze de croazieră (la 60km/h motorul are 2.500rpm).
Furca SHOWA Dual Bending Valve (SDBV) de 41 mm absoarbe perfect denivelările mici sau mari datorită ratei de compresie și rebound optimizate. Sistemul de frânare folosește un disc față de 320 mm cu etrier cu 2 pistoane și un disc spate de 240mm cu etrier mono-piston și sistem ABS cu doua canale.
Trăiește experiența Honda
Configurează-ți motocicleta Honda preferată cu aplicația Honda Motorcycles Europe. E simplu. Alege motocicleta pe care ți-o dorești și selectează culoarea. Apoi vezi cum arată la tine în garaj folosind funcția de reallitate augmntată (AR). Vei găsi și un catalog de accesorii integrat din care vei putea selecta accesoriile pe care ți le dorești.
NC 750 X - MT
SOHC - 2 cilindri (linie), 8 supape - 58 CP
NC 750 X - DCT
SOHC - 2 cilindri (linie), 8 supape - 58 CP
Descarcă materialele NC 750 X pentru mai multe informații
ÎȚI DOREȘTI UN NC 750 X?
Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!
*Reducere comerciala valabilia in perioada 01-30 septembrie 2024, in limita stocului disponibil in reteaua distribuitorilor autorizari Honda din Romania participanti la campanie. Pentru a primi o ofertă personalizată de preț vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda participanti la campanie.
Preturile prezentate mai sus sunt preturi recomandate de revanzare si au un caracter exclusiv de recomandare. Dealerii Honda raman complet liberi sa isi stabileasca politica de preturi si preturile de revanzare in mod independent, inclusiv sa acorde discounturi suplimentare sau sa ofere alte avantaje clientilor in conformitate cu propria politica de vanzare.
Materiale cu informaţii despre NC 750 X.
Aceasta oferta este disponibila la dealerii participanti Honda Moto Plus+ si este emisă de către UniCredit Leasing Corporation IFN SA.
Prețurile menționate pentru fiecare motocicletă în parte sunt în EURO, includ TVA si extinderea de garanție la un an in plus fata de contractul de leasing. Ratele s-au obținut prin Moto Plus (care este un leasing financiar) cu un avans de 20%, pe o perioada contractuala de 36 de luni, dobândă EURO variabila (marja fixa + EURIBOR 3M) si 55% valoare reziduala garantata ca opțiune finală de plata. Ratele includ TVA 19% și asigurarea multianuala CASCO (anotimpuri). Plata finală opțională se achită în cazul în care clientul dorește să păstreze motocicleta la finalul contractului de leasing. In cazul in care clientul si UniCredit Leasing Corporation IFN SA agreaza returnarea motocicletei la finalul contractului de leasing fara achitarea valorii reziduale, in funcție de starea in care este returnata motocicleta pot exista costuri suplimentare generate de necesitatea efectuării unor reparații (care nu sunt acoperite de garanție sau CASCO) sau pentru depășirea rulajului agreat in contract.
Oferta este destinată exclusiv persoanelor juridice si este supusa unor termene si condiții. Finanțarea este condiționată de aprobarea dosarului de finanțare depus de client, care va fi decisa în urma analizei financiare de către UniCredit Leasing Corporation IFN SA. Oferta este valabilă până la 31.03.2025, dar poate fi modificata, retrasa sau prelungita in orice moment.